В нашата бързо променяща се и развиваща се бизнес среда най-успешните организации са онези, които прилагат нови процеси и ефективни начини за оценка, развитие и задържане на своя човешки капитал и по този начин си гарантират иновации и растеж.
Стратегията за Човешките ресурси в компанията изпълнява повече задължения, отколкото просто да се справя със запълване на позициите или да обработва ведомости за заплати. Ключова роля на HR стратегията в компанията е разработването на дейности, насочени изцяло към служителите.

Бюджетиран контрол
Разработваме методи за планиране и намаляване на разходите, свързани с управлението на хора. Освен това правим проучвания и анализи на тенденциите в заетостта, пазара на труда и възнагражденията въз основа динамиката на бизнеса. За да се гарантира, че заплатите в компанията са конкурентни и реалистични, ръстът им трябва да е предвиден, чрез предварителен план на HC (head count) и FTEs (full time equivalent). Тъй като повечето компании имат строг бюджет, към който трябва да се придържат, тази плановост в бюджетите е особено полезна.
Удовлетвореност на служителите
Важно е да се следи пулса на организацията, чрез измервания, които показват, дали служителите са доволни не само от своите ръководители, но и от своята работата и свързаните с нея преки и непреки задължения.
Трудно се измерва удовлетвореност , тъй като в най-добрия случай това не е еднозначно измерване.
Това проучване към служителите, трябва внимателно да се проектира, за да е добре адресирано към съответните фокус групи, след което да се приложи чрез правилна стратегия за обратна връзка и компанията от своя страна да определи какво може да подобри.
С други думи, ние бихме могли да идентифицираме причините за неудовлетвореност на вашите служители в конкретни области и да комуникираме тези проблеми по най-добрия възможен начин за повишаване на мотивацията в цялата компания.
360-градусова обратна връзка
360-градусовата обратна връзка определя възможностите за развитие, подпомага съставянето на план за действие и подсказва, кои са нужните ресурси и инструменти, които трябва да бъдат осигурени, за да могат служителите да се фокусират върху дългосрочното си кариерно развитие.
Предимства:
- 360-градусовата обратна връзка е реалистична, понеже се получава от много страни;
- Помага на служителите да започнат да работят по-добре заедно;
- Подпомага личностното развитие, както и това на организацията;
- Организациите показват, че държат на кариерното развитие на служителите си;
- Намалява се дискриминацията, тъй като обратната връзка идва от различни хора, с различни функции, на различна възраст, от различен пол.
- Подобрява обслужването на клиентите;
- Помага да се определят нуждите от обучения на организацията – могат да се планират обучения, коучинг, семинари и др.
Нашият подход:
- Ще обясним целите и предимствата за всички, които ще вземат участие в него;
- Ще начертаем план как ще протече процесът;
- Ще администрираме събирането и обработката на проучването;
- Ще Консултираме мениджърите на оценявания служител, за да може да разбере по-добре резултатите и какво да предприеме след края на проучването;
- Ще презентираме и обсъдим резултатите с оценяваните служители;
- Ще помогнем за създаване на план, който да осигури ресурси, за да може оценяваният да подобри уменията си.
Обучение и развитие
Ние можем да направим оценка на служителите в компанията, за да определим вида на обучението и уменията, които те трябва да доразвият за правилно и ефикасно изпълнение на своите задължения. Въпреки че е важно служителите да притежават необходимите квалификация и умения, за да отговарят на нуждите на длъжността за която са наети, това невинаги е така. Обученията, насочени към вашите настоящи служители с опит в компанията, са различни от тези за ново постъпилите. Опитните ви хора ще са заинтересувани от обучения, свързани с развитието им, новите членове на екипите ще имат нужда от правилен процес по въвеждане и време за адаптация.
Обученията са стратегия, която подобрява задържането на служителите и намалява текучеството в екипите.
Решаване на конфликти
На работното място възникват конфликти, независимо от това колко са доволни служителите от работата си, техните ръководители и техните колеги. Като се има предвид многообразието от стилове и начини на работа, от личности и нива на опит на служителите, разногласия неминуемо ще се случват. Тук е ролята на HR експертизата ни, да идентифицираме и разрешим тези конфликти между мениджър и служител или между двама служители и по този начин ефективно да възстановим положителните работни отношения.
Освен това възможността за разрешаване на конфликти може да увеличи удовлетвореността на служителите и да увеличи морала на работното място.

Подобряване на производителността
Още една отговорност на стратегическия HR е разработването на системи за управление на ефективността. HR, заедно с мениджъра, може да създаде план, измерващ ефективността на служителите. Така служителите няма да се окажат на работни места, които не са подходящи за техния опит и умения. По този начин се избягва не само неудовлетвореността на служителите, но и се повишава доброто им представяне, ако в даден период ефективността им е била под очакванията на работодателя. Ниската ефективност на служителите е разход, който трябва своевременно да бъде оптимизиран.
Анализ и оценка на нивото на стрес за мениджъри
Сесии за проверка на реакция при стресови ситуации с помоща на биофийдбек и предлагане на решения за съзнателно овладяване на напрежението.
Подбор на персонал
Намирането на подходящия човек за работата не е необходимо да бъде трудна задача. Добрият маркетинг, солидното разбиране на това, което искате и използването на широката гама от технологии улесняват набирането на персонал.
Ние използваме на правилните стратегии, които да го направят възможно и рационално. Всичко е в баланса и в това, че ние знаем, как да правим кампании за подбор на персонал или просто, как да организираме процеса по подбор, така че да го направим приятно изживяване.
Доказани резултати:
- Подбираме подходящи кандидати;
- Представяме по-голям брой квалифицирани кандидати;
- Кандидатите се доверяват на нашата репутация, като посредник;
- Имаме препоръчани кандидати;
- Бързо затваряме различни позиции;
- Процентът на приетите оферти е по-голям.