Как се промениха запитванията за коучинг програми след пандемията?
Преди пандемията клиентът идваше с конкретни запитвания за обучения – търговско, мениджърско, коучинг на екипи и т.н. Тогава коучингът като че ли беше като наказателна мярка за някого, който не се справя. Но коучингът, особено след НЛП, е добре да бъде награда и да раздвижва напред, т.е. да изважда добрите практики и да ги нагажда там, където е подходящо за успеха на цялата организация. Днес клиентът е много по-склонен да ни пита и да ни включи в началото, когато реши да направи трансформацията. Има много по-голям фокус върху първата част от една бизнес коучинг програма, а именно анализи и асесмънт. Сега, когато някой ни покани да работим заедно, сядаме и договаряме кои биха били онези тактики, през които съответната стратегия да бъде преведена под формата на цели и задачи. Ситуационното обучение вече преминава през формата на екипен коучинг и това е нова тенденция в HR-а през последните 2-3 години. Заедно дефинираме екипния въпрос, всеки участва, допринася и дава идеи и след това го превежда в своите екипи на практика.