clock Работно време: 9:00 до 18:00

Блог

Личностно развитие, мотивация, влияние, креативност

6 тактики на управление, които подлудяват служителите

calendar 08.03.2024

Сподели:

6 тактики на управление, които подлудяват служителите

Всички знаят, че претоварените служители са продуктивни служители, така че ето как да гарантирате, че целият ви екип винаги ще е под напрежение:

  1. Задайте множество приоритети. Тъй като наличието на един приоритет е важно, множеството приоритети са в пъти по-важни. Защо да имате една – единствена най-важна задача или цел, когато всички задачи и цели могат да бъдат еднакво важни?
  2. Постоянно променяйте приоритетите си. След като зададете множеството си приоритети, не забравяйте да ги смените, да добавите нови, да премахнете временно старите и т.н. Успехът в днешния бизнес свят е свързан с гъвкавостта.
  3. Очаквайте неразумното. Сега, след като обяснихте какво искате, поставете неподлежащи на обсъждане дългосрочни цели, които не могат да бъдат постигнати. Не забравяйте да обвържете компенсацията и повишенията с постигането на тези цели.
  4. Раздайте разрешение. В този момент вашите служители трябва да са напълно мотивирани и заети. Въпреки това, не искате те да правят неща без подходящо одобрение! Уверете се, че те ви информират за всичко.
  5. „Убийте вестоносците“. Управлението на риска е изключително важно, така че сега е време да гарантираме, че нищо няма да се обърка. Най-добрият начин да постигнете това е като накажете публично всеки, който прецака нещо. Така няма да смеят да се провалят.
  6. Микроуправление. И накрая стигаме до най-важната роля на ръководството… да гарантира, че всичко върви гладко. Не се задоволявайте с месечни или седмични отчети. Контролирайте ежедневно или дори ежечасно! Колкото повече, толкова по-добре!

 

Или може би всичко това са просто глупости. Ако е така обаче, защо толкова много шефове използват тези тактики?

Източник: https://www.inc.com/

Определение за управление на промяната – разбиране на видовете стратегии за организационна промяна

08.03.2024

Определение за управление на промяната – разбиране на видовете стратегии за организационна промяна

В днешната забързана ера концепцията за „промяна“ не е просто факт, а съществено важен елемент от живота. Независимо дали инсталира…

Защо добрите служители напускат компаниите с „големи фирмени култури“?

08.03.2024

Защо добрите служители напускат компаниите с „големи фирмени култури“?

„Имаме страхотна фирмена култура.“ Всички сме го чували. Всички сме го казвали. Но какво означава това? Маси за пинг-понг, безплатни…

Революция в управлението на персонала

08.03.2024

Революция в управлението на персонала

Историческият и икономически контекст е изиграл голяма роля в еволюцията на управлението на изпълнението през десетилетията. Когато човешкият капитал е…

9 начина да демонстрирате, че сте лидер, въпреки че работите като личен асистент

08.03.2024

9 начина да демонстрирате, че сте лидер, въпреки че работите като личен асистент

Истинското лидерство не е свързано с длъжността ви в корпоративната организационна схема . Вместо това лидерството е начин на мислене.…

Shopping cart0
Няма продукти в количката