6 тактики на управление, които подлудяват служителите
Всички знаят, че претоварените служители са продуктивни служители, така че ето как да гарантирате, че целият ви екип винаги ще е под напрежение и какви тактики за управление съществуват:
- Задайте множество приоритети. Тъй като наличието на един приоритет е важно, множеството приоритети са в пъти по-важни. Защо да имате една – единствена най-важна задача или цел, когато всички задачи и цели могат да бъдат еднакво важни?
- Постоянно променяйте приоритетите си. След като зададете множеството си приоритети, не забравяйте да ги смените, да добавите нови, да премахнете временно старите и т.н. Успехът в днешния бизнес свят е свързан с гъвкавостта.
- Очаквайте неразумното. Сега, след като обяснихте какво искате, поставете неподлежащи на обсъждане дългосрочни цели, които не могат да бъдат постигнати. Не забравяйте да обвържете компенсацията и повишенията с постигането на тези цели.
- Раздайте разрешение. В този момент вашите служители трябва да са напълно мотивирани и заети. Въпреки това, не искате те да правят неща без подходящо одобрение! Уверете се, че те ви информират за всичко.
- „Убийте вестоносците“. Управлението на риска е изключително важно, така че сега е време да гарантираме, че нищо няма да се обърка. Най-добрият начин да постигнете това е като накажете публично всеки, който прецака нещо. Така няма да смеят да се провалят.
- Микроуправление. И накрая стигаме до най-важната роля на ръководството… да гарантира, че всичко върви гладко. Не се задоволявайте с месечни или седмични отчети. Контролирайте ежедневно или дори ежечасно! Колкото повече, толкова по-добре!
Научете повече за Обучението ни Управление на хора и задачи.
Или може би всичко това са просто глупости. Ако е така обаче, защо толкова много шефове използват тези тактики?
Източник: https://www.inc.com/