clock Работно време: 9:00 до 18:00

ПРЕПОРЪКИ

Венцислав Киров, CEO, Кюне и Нагел

Не мога да намеря досттъчно силни думи, за да изкажа благодарноста си за невероятната помощ, която ни оказахте по време на нашата последна коучинг сесия. След тази среща, нашият екип направи истински качествен скок в развитието си. С вашият страхотен стил на работа и подход, Вие успяхте не просто да ни насочите, но и ни вдъхновите да постигнем повече и да се развиваме заедно, в екип. Няма как да ви благодаря достатъчно за този невероятен резултат!

Svetlana Spasova, Sales Manager Premium banking and Sales Individual Banking Division at Postbank | Eurobank Bulgaria

Явор,

От името на целия екип бихме искали да благодарим за проведеното обучение на тема “НЛП техники, водене на преговори и комуникационни умения за справяне с трудни клиенти”. Обратната връзка от колегите е много положителна и считаме, че е било изключително полезно и всеки е успял да надгради умения по темата.

Мнения/впечатления:

  • Лекторът успя да привлече вниманието и да създаде положително емоции и нагласи в мен
  • Отлично представяне .Перфектна подготовка.
  • Атрактивен, забавен и стараещ се да предразположи всеки един обучаващ се.
  • Професионално отношение
  • Лекторът беше добре подготвен, поднася материала увлекателно и разбираемо.
  • Представянето на лектора беше изключително приятно и увлекателно
  • Беше на ниво с опит, знания и примери
  • Професионалист, който сподели много казуси от практиката
  • Успява да грабне и задържи вниманието на аудиторията
  • Увлекателен с много примери от практиката му.
  • Лекторът е човек с богат професионален опит, отлично презентира и прави обучението да изглежда лесно и увлекателно, а темата е винаги на фокус.
  • Доста обран, с динамичност в изказа, по-различен начин представя информацията, към аудиторията от обичайните лектори. Имаше интересен подход към някои от ситуационните игри.
  • Представянето му беше страхотно и професионално. Много позитивен човек, с невероятен подход за представяне на информацията. Справяше се чудесно с това да задържи вниманието ни и да ни предостави максимално много полезна информация, както и умения, необходими за подобряване на ежедневната ни работа.Полезни неща, които са запомнили:
    • Вербални и невербални тактики, начин на задаване на въпроси
    • -напасване към клиента, – проявяване на разбиране и търпение – създаване на довеврие
    • Да заявяваме себе си, да слушаме внимателно и да извличаме максимално полза от всяка среща с клиент.
    • практическото навлизане в състоянието на клиента
    • Да се поставя в обувките на клиента. 2.Следване темпото на клиента.3.Повече обаждания =на повече срещи=на почвече нови клиенти.
    • Как да задаваме правилните въпропси към клиента, техники за разчупване на обстановката и правилна стойка с цел да предразположим клиента, да поискаме референция за нов клиент
    • Прерамкиране, лингвистични предположения, рапорт
    • като говорим с клиента трябва да използваме неговата бързина на говорене. 2. Да не задаваме въпрос” Защо” 3. Да не поправяме клиентът , ако не се изразил правилно.
    • трябва да умеем да слушаме,да влизаме в обувките на клиента и да имаме самочувствие като търговци
    • Техники при разговор/среща с клиент – език на тялото, интонация и т.н.
    • Да слушаме събеседника внимателно и да обръщаме внимание на думите, които използва 2. Трябва да се поставяме на едно ниво с него и да заявяваме себе си 3. Да се стремим чрез жестове и начин на говорене да се доближим до клиента
    • Невербално поведение по време на водене на разговор.
    • Начин на наспасване с клиента, поведение и начин на гговорене по време на срещата
    • Активно слушане, постигане рапорт с клиента, прерамкиране за успешно оборване на възражение.
    • Начините при комуникация с клиенти от различен ранг и сегмент, напасването с клиента, перефразирането на изказните средства.
    • Да подхождаме винаги позитивно към клиенти, да намираме общ език така че да постигаме максимални цели, да умеем да се напасваме със човека срещу нас и ситуацията.

    Бихме се радвали и за в бъдеще да имаме възможност за съвместни инициативи.

Madalin Vlad, Sales Manager at Lindström Romania

Dear Lora & Iavor,

Thank you very much for training you provided us. From my perspective you two are awesome trainers and you know what you are speaking about – charismatic, experienced, open, full of joy and well prepared.

For me, this training was very useful since I got a very good perspective of how the way we think influences our emotions, our way to behave and the way we chose to deal some specific situations we face.

The course helped me to understand my colleagues better and to closely adapt my communication with the team, knowing how each one of them is thinks and behaves.

Скъпи Лора и Явор,

Благодаря ви много за обучението, което ни предоставихте. От моя гледна точка вие двамата сте страхотни треньори и знаете за какво говорите – харизматични, опитни, отворени, изпълнени с радост и добре подготвени.

За мен това обучение беше много полезно, тъй като получих много добра гледна точка за това как начинът, по който мислим, влияе върху емоциите ни, начина ни на поведение и изборът ни да се справяме с  конкретни ситуации, пред които сме изправени.

Курсът ми помогна да разбирам по-добре колегите си и да адаптирам комуникацията си с екипа, като знам как всеки един от тях мисли и реагира.

Valentina Belcheva, General Manager Sanofi CHC Greece & Cyprus

Lora Arnaoudova is a game changer. She provide next level experience, far from the boring staff with which the regular business and NLP coaches loose your time.

At 2016th NLP Bulgaria was invited to execute massive Change Management Program of the Bulgarian affiliate of Sanofi. In 2017th I met Lora Arnaoudova for a dedicated team and personal coaching sessions – one of the best I’ve ever had. The rapport Lora managed to do with me was obvious quite strong since than, refuelled with even informal meetings afterwards. During that time I was really curious to deep dive in the NLP field, fascinated of the way Lora do her job.

July, 2023 I finally made my agenda available for NLP Practitioner course (1st level) – believe me, this is mind blowing. Eye opening techniques which would change your life. Science based, with lot of practice and enough formal training. You literally start to “hear” and “see” and “connect” what actually people say is just one example. For more details – do not wait so long like me – just do it now. After the training you’ll ask yourself “ why I didn’t start it earlier”.

This is the first and the only recommendation I give to a professional coach I worked with. Trust me – I met a lot in my professional live – primarily Western European and US coaches, so I have solid base to compare.

Lora Arnaoudova is world class trainer. This tiny lady is a monster in her area of expertise. You’ll understand what I mean as apart of my busy agenda, I dedicated intentionally to the NLP training the most precious – part of my personal time. And this was the best way I could invest in my personal development. It’s worth every minute and cent.

I was lucky to have this training in Bulgaria with the only certified NLP train-the-trainers coach for the country. Be aware – it’s only “NLP Bulgaria” and Lora Arnaoudova to provide the Original NLP trainings with certification locally, do not be mislead with other copy-cats.

Despite based in Sofia, Bulgaria, Lora and NLP Bulgaria could take care of your company team or personal trainings or coaching wherever in Europe in English or Italian, so check the website www.nlpbulgaria.bg or check them here at LinkedIn.

Anyone can contact me for even further details in case you still have doubts why Lora and NLP Bulgaria.

Already dreaming for the next level – NLP Master!

Thank you, Lora Arnaoudova

Shopping cart0
Няма продукти в количката