clock Работно време: 9:00 до 18:00

Блог

Личностно развитие, мотивация, влияние, креативност

20.11.2024

Защо добротата на работното място се отплаща

Когато безпокойството е високо и моралът е нисък, добротата не е лукс - тя е необходимост. С масовите съкращения, икономическата несигурност и геополитическото напрежение, любезността е необходима сега повече от всякога, особено на работното място. Изследванията показват, че добротата дава положителни резултати за бизнеса. Ако сте нововъзникващ лидер, любезното отношение към служителите ви може да…

АЛЕГОРИЯ НА ПЕЩЕРАТА НА ПЛАТОН

20.08.2024

АЛЕГОРИЯ НА ПЕЩЕРАТА НА ПЛАТОН

В пещера живеят хората оковани във вериги.  Прекарват живота си в тъмнина. Гледайки към идващата отвън светлина, виждат само отражения,…

ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ: СТРАТЕГИИ ЗА БИЗНЕС ЛИДЕРИ

19.08.2024

ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ: СТРАТЕГИИ ЗА БИЗНЕС ЛИДЕРИ

Вземането на решения е основно умение, необходимо в почти всеки аспект от живота, от личния избор до професионалните стратегии. Тук…

УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА: СТРАТЕГИИ И ДОБРИ ПРАКТИКИ

19.08.2024

УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА: СТРАТЕГИИ И ДОБРИ ПРАКТИКИ

Управлението на риска е основна задача в организациите, включваща идентифициране, анализ и реакция на рискови фактори през целия живот на…

УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОМЕНИТЕ: СТРАТЕГИИ, ПРИНЦИПИ И НАЙ-ДОБРИ ПРАКТИКИ

19.08.2024

УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОМЕНИТЕ: СТРАТЕГИИ, ПРИНЦИПИ И НАЙ-ДОБРИ ПРАКТИКИ

Въведение Управлението на промените е систематичен подход за справяне с прехода или трансформацията на целите, процесите или технологиите на организацията.…

Определение за управление на промяната – разбиране на видовете стратегии за организационна промяна

08.03.2024

Определение за управление на промяната – разбиране на видовете стратегии за организационна промяна

В днешната забързана ера концепцията за „промяна“ не е просто факт, а съществено важен елемент от живота. Независимо дали инсталира…

Защо добрите служители напускат компаниите с „големи фирмени култури“?

08.03.2024

Защо добрите служители напускат компаниите с „големи фирмени култури“?

„Имаме страхотна фирмена култура.“ Всички сме го чували. Всички сме го казвали. Но какво означава това? Маси за пинг-понг, безплатни…

Революция в управлението на персонала

08.03.2024

Революция в управлението на персонала

Историческият и икономически контекст е изиграл голяма роля в еволюцията на управление на персонала през десетилетията. Когато човешкият капитал е…

9 начина да демонстрирате, че сте лидер, въпреки че работите като личен асистент

08.03.2024

9 начина да демонстрирате, че сте лидер, въпреки че работите като личен асистент

Истинското лидерство не е свързано с длъжността ви в корпоративната организационна схема. Вместо това лидерството е начин на мислене. Поведение.…

12-те елемента на емоционалната интелигентност. Какво е необходимо да развиете?

08.03.2024

12-те елемента на емоционалната интелигентност. Какво е необходимо да развиете?

Тя е харесван мениджър на малък екип. Мила и уважителна, чувствителна към нуждите на другите. Решава проблеми; склонна е да…

Вашата емоционална интелигентност автентична ли е или самоцелна?

08.03.2024

Вашата емоционална интелигентност автентична ли е или самоцелна?

Възможно е несъзнателно да фалшифицирате емоциите си. Подобно на копия на луксозни часовници или чанти, има емоции и действия, които…

Бъдещето на лидерството е добротата

08.03.2024

Бъдещето на лидерството е добротата

Защо в личен план някои хора са щастливи, полезни и изпълнени с любов към живота, а на работа  смятат, че…

Вземане на решения

08.03.2024

Вземане на решения

Какви са вашите силни страни и кои са вашите „слепи петна“ при вземане на решения? Какво правите, когато се изправите…

Защо трябва да работите по-малко и да отделяте повече време за хобита?

08.03.2024

Защо трябва да работите по-малко и да отделяте повече време за хобита?

Повече време за хобита? Много професионалисти по света се чувстват притиснати от времето и се отказват от нещата, които са…

Кратко ръководство за успешни мениджъри

08.03.2024

Кратко ръководство за успешни мениджъри

Каквото и да сте научили за добрите мениджъри през годините, то никога няма да бъдете напълно подготвени за всички предизвикателства,…

Основен проблем пред милениалите: “Как да общуваме с по-опитните си колеги в бизнеса?”

08.03.2024

Основен проблем пред милениалите: “Как да общуваме с по-опитните си колеги в бизнеса?”

“Енергични”, “нетърпеливи”, “жадни за успех”. Така бива определяно поколението на милениалите, чиито брой измежду активно работещите и ръководителите на екипи…

Какво се случва, когато световни коучинг методи се срещнат с българската народопсихология?

08.03.2024

Какво се случва, когато световни коучинг методи се срещнат с българската народопсихология?

Световните коучинг методи срещу народопсихологията. Все повече организации, дори в най-новаторските сектори, намират за необходимо да развиват и обърнат внимание…

Как да се преборите със „зависимостта“ от срещи и да се върнете на работа?

08.03.2024

Как да се преборите със „зависимостта“ от срещи и да се върнете на работа?

Пандемията драматично увеличи зависимостта от срещи, които се оказаха пристрастяващи – хората се чувстват претоварени, но не могат да се…

Как да изградим по-устойчив екип?

08.03.2024

Как да изградим по-устойчив екип?

Устойчивостта е от решаващо значение за адаптиране и процъфтяване в трудни времена. Съвет: Изисква се гъвкавост, а не сила. След…

Как да дебатираме продуктивни идеи по време на работа?

08.03.2024

Как да дебатираме продуктивни идеи по време на работа?

Спорът може да бъде ключът към успеха в една компания - ако лидерите успеят да обучат хората да го правят…

Организационната трансформация е емоционално пътуване

08.03.2024

Организационната трансформация е емоционално пътуване

Пътят е осеян с неуспешни програми за трансформация, които са създадени по традиционния начин: Лидерите определят целите, създават план на…

Рапорт – структура на наподобяването

08.03.2024

Рапорт – структура на наподобяването

Случвало ли ви се е да срещате някого и след 10 минути разговор да се чувствате така, сякаш познавате човека…

Лична ефикасност- пътят към личния безплатен ресурс

08.03.2024

Лична ефикасност- пътят към личния безплатен ресурс

 Личната ефикасност е използването на наличното време и енергия за развиване на потенциала. Това определение ни кара да се замислим,…

6 тактики на управление, които подлудяват служителите

08.03.2024

6 тактики на управление, които подлудяват служителите

Всички знаят, че претоварените служители са продуктивни служители, така че ето как да гарантирате, че целият ви екип винаги ще…

20 мениджърски тактики, с които да създадете мечтания екип

08.03.2024

20 мениджърски тактики, с които да създадете мечтания екип

Знаете какво казват: Вие сте толкова добър, колкото е компанията ви. Много по-видим е успехът на екипа, отколкото собственото ви…

Готови ли сте за Милениалите в лидерството?

08.03.2024

Готови ли сте за Милениалите в лидерството?

Популярността на темата за милениалите нараства през последните години. Твърди се, че милениалите като поколение са трудни за управление. Обвиняват…

Тайната на организационната промяна е емпатията

08.03.2024

Тайната на организационната промяна е емпатията

Бих искала да споделя моята гледна точка за тайната на успешния екип, която на база моя опит е емпатията. Понастоящем…

Какво е Милтън модел и как работи?

08.03.2024

Какво е Милтън модел и как работи?

НЛП моделът на Милтън е свързан с това да предизвиква състояние на транс или съгласие. В същността си е поредица…

Не позволявайте на перфекционизма да бъде враг на производителността

08.03.2024

Не позволявайте на перфекционизма да бъде враг на производителността

Продуктивността не се състои в това да се направи повече. Става дума за стойността на онова, което правите. Три аспекта…

Как да работим с манипулиращ човек?

08.03.2024

Как да работим с манипулиращ човек?

Почти всеки, който някога е ходил на работа,се е сблъсквал с офис манипулатор. За съжаление повечето служители се колебаят да…

Shopping cart0
Няма продукти в количката