Как лидерите могат да се отворят към своите екипи, без да споделят твърде много?
В ерата на социалното споделяне хората, които работят заедно, знаят все повече и повече един за друг. Като цяло това е нещо добро. Изследванията показват, че мозъците ни реагират положително на хората, когато чувстваме лична връзка с тях. Стараем се повече, представяме се по-добре и сме по-любезни към колегите си. Управлението чрез командване и контрол…

28.02.2025
Изкуствен интелект и Принципи на сугестивната комуникацияПоставя ли изкуственият интелект отново на дневен ред въпроса: По какъв начин човешкото същество съчетава знание, анализ на информация и…

13.02.2025
Наемайте лидери за това, което могат, а не за това, което са постигнали в миналотоМножество проучвания показват, че повишенията все още до голяма степен са награда за минали резултати и че организациите продължават да…

07.01.2025
Топ умения за продажби през 2025 г.: Овладяване на изкуството да продавате в един променящ се святДокато навлизаме в 2025 г., пейзажът на продажбите се развива по-бързо от всякога. Дните на универсалните реклами и транзакционните продажби…

19.12.2024
Тенденции в обучаването на хора. Какво беше и какво предстои през 2025-27 година?Кои бяха най-търсените обучения, програми и курсове през 2024? НЛП България предлага програми за развитие на меки умения в мениджмънт,…

20.11.2024
Защо добротата на работното място се отплащаКогато безпокойството е високо и моралът е нисък, добротата не е лукс - тя е необходимост. С масовите съкращения, икономическата…

20.08.2024
АЛЕГОРИЯ НА ПЕЩЕРАТА НА ПЛАТОНВ пещера живеят хората оковани във вериги. Прекарват живота си в тъмнина. Гледайки към идващата отвън светлина, виждат само отражения,…

19.08.2024
ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ: СТРАТЕГИИ ЗА БИЗНЕС ЛИДЕРИВземането на решения е основно умение, необходимо в почти всеки аспект от живота, от личния избор до професионалните стратегии. Тук…

19.08.2024
УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА: СТРАТЕГИИ И ДОБРИ ПРАКТИКИУправлението на риска е основна задача в организациите, включваща идентифициране, анализ и реакция на рискови фактори през целия живот на…

19.08.2024
УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОМЕНИТЕ: СТРАТЕГИИ, ПРИНЦИПИ И НАЙ-ДОБРИ ПРАКТИКИВъведение Управлението на промените е систематичен подход за справяне с прехода или трансформацията на целите, процесите или технологиите на организацията.…

08.03.2024
Определение за управление на промяната – разбиране на видовете стратегии за организационна промянаВ днешната забързана ера концепцията за „промяна“ не е просто факт, а съществено важен елемент от живота. Независимо дали инсталира…

08.03.2024
Защо добрите служители напускат компаниите с „големи фирмени култури“?„Имаме страхотна фирмена култура.“ Всички сме го чували. Всички сме го казвали. Но какво означава това? Маси за пинг-понг, безплатни…

08.03.2024
Революция в управлението на персоналаИсторическият и икономически контекст е изиграл голяма роля в еволюцията на управление на персонала през десетилетията. Когато човешкият капитал е…

08.03.2024
9 начина да демонстрирате, че сте лидер, въпреки че работите като личен асистентИстинското лидерство не е свързано с длъжността ви в корпоративната организационна схема. Вместо това лидерството е начин на мислене. Поведение.…

08.03.2024
12-те елемента на емоционалната интелигентност. Какво е необходимо да развиете?Тя е харесван мениджър на малък екип. Мила и уважителна, чувствителна към нуждите на другите. Решава проблеми; склонна е да…

08.03.2024
Вашата емоционална интелигентност автентична ли е или самоцелна?Възможно е несъзнателно да фалшифицирате емоциите си. Подобно на копия на луксозни часовници или чанти, има емоции и действия, които…

08.03.2024
Как да се преборите със „зависимостта“ от срещи и да се върнете на работа?Пандемията драматично увеличи зависимостта от срещи, които се оказаха пристрастяващи – хората се чувстват претоварени, но не могат да се…

08.03.2024
Как да изградим по-устойчив екип?Устойчивостта е от решаващо значение за адаптиране и процъфтяване в трудни времена. Съвет: Изисква се гъвкавост, а не сила. След…

08.03.2024
Как да дебатираме продуктивни идеи по време на работа?Спорът може да бъде ключът към успеха в една компания - ако лидерите успеят да обучат хората да го правят…

08.03.2024
Бъдещето на лидерството е добротатаЗащо в личен план някои хора са щастливи, полезни и изпълнени с любов към живота, а на работа смятат, че…

08.03.2024
Вземане на решенияКакви са вашите силни страни и кои са вашите „слепи петна“ при вземане на решения? Какво правите, когато се изправите…

08.03.2024
Защо трябва да работите по-малко и да отделяте повече време за хобита?Повече време за хобита? Много професионалисти по света се чувстват притиснати от времето и се отказват от нещата, които са…

08.03.2024
Кратко ръководство за успешни мениджъриКаквото и да сте научили за добрите мениджъри през годините, то никога няма да бъдете напълно подготвени за всички предизвикателства,…

08.03.2024
Основен проблем пред милениалите: “Как да общуваме с по-опитните си колеги в бизнеса?”“Енергични”, “нетърпеливи”, “жадни за успех”. Така бива определяно поколението на милениалите, чиито брой измежду активно работещите и ръководителите на екипи…

08.03.2024
Какво се случва, когато световни коучинг методи се срещнат с българската народопсихология?Световните коучинг методи срещу народопсихологията. Все повече организации, дори в най-новаторските сектори, намират за необходимо да развиват и обърнат внимание…

08.03.2024
Готови ли сте за Милениалите в лидерството?Популярността на темата за милениалите нараства през последните години. Твърди се, че милениалите като поколение са трудни за управление. Обвиняват…

08.03.2024
Организационната трансформация е емоционално пътуванеПътят е осеян с неуспешни програми за трансформация, които са създадени по традиционния начин: Лидерите определят целите, създават план на…

08.03.2024
Рапорт – структура на наподобяванетоСлучвало ли ви се е да срещате някого и след 10 минути разговор да се чувствате така, сякаш познавате човека…

08.03.2024
Лична ефикасност- пътят към личния безплатен ресурсЛичната ефикасност е използването на наличното време и енергия за развиване на потенциала. Това определение ни кара да се замислим,…

08.03.2024
6 тактики на управление, които подлудяват служителитеВсички знаят, че претоварените служители са продуктивни служители, така че ето как да гарантирате, че целият ви екип винаги ще…