Защо добротата на работното място се отплаща
Когато безпокойството е високо и моралът е нисък, добротата не е лукс - тя е необходимост. С масовите съкращения, икономическата несигурност и геополитическото напрежение, любезността е необходима сега повече от всякога, особено на работното място. Изследванията показват, че добротата дава положителни резултати за бизнеса. Ако сте нововъзникващ лидер, любезното отношение към служителите ви може да…
20.08.2024
АЛЕГОРИЯ НА ПЕЩЕРАТА НА ПЛАТОНВ пещера живеят хората оковани във вериги. Прекарват живота си в тъмнина. Гледайки към идващата отвън светлина, виждат само отражения,…
19.08.2024
ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ: СТРАТЕГИИ ЗА БИЗНЕС ЛИДЕРИВземането на решения е основно умение, необходимо в почти всеки аспект от живота, от личния избор до професионалните стратегии. Тук…
19.08.2024
УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА: СТРАТЕГИИ И ДОБРИ ПРАКТИКИУправлението на риска е основна задача в организациите, включваща идентифициране, анализ и реакция на рискови фактори през целия живот на…
19.08.2024
УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОМЕНИТЕ: СТРАТЕГИИ, ПРИНЦИПИ И НАЙ-ДОБРИ ПРАКТИКИВъведение Управлението на промените е систематичен подход за справяне с прехода или трансформацията на целите, процесите или технологиите на организацията.…
08.03.2024
Определение за управление на промяната – разбиране на видовете стратегии за организационна промянаВ днешната забързана ера концепцията за „промяна“ не е просто факт, а съществено важен елемент от живота. Независимо дали инсталира…
08.03.2024
Защо добрите служители напускат компаниите с „големи фирмени култури“?„Имаме страхотна фирмена култура.“ Всички сме го чували. Всички сме го казвали. Но какво означава това? Маси за пинг-понг, безплатни…
08.03.2024
Революция в управлението на персоналаИсторическият и икономически контекст е изиграл голяма роля в еволюцията на управление на персонала през десетилетията. Когато човешкият капитал е…
08.03.2024
9 начина да демонстрирате, че сте лидер, въпреки че работите като личен асистентИстинското лидерство не е свързано с длъжността ви в корпоративната организационна схема. Вместо това лидерството е начин на мислене. Поведение.…
08.03.2024
12-те елемента на емоционалната интелигентност. Какво е необходимо да развиете?Тя е харесван мениджър на малък екип. Мила и уважителна, чувствителна към нуждите на другите. Решава проблеми; склонна е да…
08.03.2024
Вашата емоционална интелигентност автентична ли е или самоцелна?Възможно е несъзнателно да фалшифицирате емоциите си. Подобно на копия на луксозни часовници или чанти, има емоции и действия, които…
08.03.2024
Бъдещето на лидерството е добротатаЗащо в личен план някои хора са щастливи, полезни и изпълнени с любов към живота, а на работа смятат, че…
08.03.2024
Вземане на решенияКакви са вашите силни страни и кои са вашите „слепи петна“ при вземане на решения? Какво правите, когато се изправите…
08.03.2024
Защо трябва да работите по-малко и да отделяте повече време за хобита?Повече време за хобита? Много професионалисти по света се чувстват притиснати от времето и се отказват от нещата, които са…
08.03.2024
Кратко ръководство за успешни мениджъриКаквото и да сте научили за добрите мениджъри през годините, то никога няма да бъдете напълно подготвени за всички предизвикателства,…
08.03.2024
Основен проблем пред милениалите: “Как да общуваме с по-опитните си колеги в бизнеса?”“Енергични”, “нетърпеливи”, “жадни за успех”. Така бива определяно поколението на милениалите, чиито брой измежду активно работещите и ръководителите на екипи…
08.03.2024
Какво се случва, когато световни коучинг методи се срещнат с българската народопсихология?Световните коучинг методи срещу народопсихологията. Все повече организации, дори в най-новаторските сектори, намират за необходимо да развиват и обърнат внимание…
08.03.2024
Как да се преборите със „зависимостта“ от срещи и да се върнете на работа?Пандемията драматично увеличи зависимостта от срещи, които се оказаха пристрастяващи – хората се чувстват претоварени, но не могат да се…
08.03.2024
Как да изградим по-устойчив екип?Устойчивостта е от решаващо значение за адаптиране и процъфтяване в трудни времена. Съвет: Изисква се гъвкавост, а не сила. След…
08.03.2024
Как да дебатираме продуктивни идеи по време на работа?Спорът може да бъде ключът към успеха в една компания - ако лидерите успеят да обучат хората да го правят…
08.03.2024
Организационната трансформация е емоционално пътуванеПътят е осеян с неуспешни програми за трансформация, които са създадени по традиционния начин: Лидерите определят целите, създават план на…
08.03.2024
Рапорт – структура на наподобяванетоСлучвало ли ви се е да срещате някого и след 10 минути разговор да се чувствате така, сякаш познавате човека…
08.03.2024
Лична ефикасност- пътят към личния безплатен ресурсЛичната ефикасност е използването на наличното време и енергия за развиване на потенциала. Това определение ни кара да се замислим,…
08.03.2024
6 тактики на управление, които подлудяват служителитеВсички знаят, че претоварените служители са продуктивни служители, така че ето как да гарантирате, че целият ви екип винаги ще…
08.03.2024
20 мениджърски тактики, с които да създадете мечтания екипЗнаете какво казват: Вие сте толкова добър, колкото е компанията ви. Много по-видим е успехът на екипа, отколкото собственото ви…
08.03.2024
Готови ли сте за Милениалите в лидерството?Популярността на темата за милениалите нараства през последните години. Твърди се, че милениалите като поколение са трудни за управление. Обвиняват…
08.03.2024
Тайната на организационната промяна е емпатиятаБих искала да споделя моята гледна точка за тайната на успешния екип, която на база моя опит е емпатията. Понастоящем…
08.03.2024
Какво е Милтън модел и как работи?НЛП моделът на Милтън е свързан с това да предизвиква състояние на транс или съгласие. В същността си е поредица…
08.03.2024
Не позволявайте на перфекционизма да бъде враг на производителносттаПродуктивността не се състои в това да се направи повече. Става дума за стойността на онова, което правите. Три аспекта…
08.03.2024
Как да работим с манипулиращ човек?Почти всеки, който някога е ходил на работа,се е сблъсквал с офис манипулатор. За съжаление повечето служители се колебаят да…