Кратко ръководство за успешни мениджъри

Каквото и да сте научили за добрите мениджъри през годините, то никога няма да бъдете напълно подготвени за всички предизвикателства, които управлението на хора и бизнес процеси може да ви поднесе в утрешния ден. Има обаче няколко ключови качества и

Прочетете повече »

Защо трябва да работите по-малко и да отделяте повече време за хобита?

Много професионалисти по света се чувстват притиснати от времето и се отказват от нещата, които са важни за тях. В проучванията повечето хора назовават хобитита като нещо, за което биха искали да имат повече време. Този проблем е по-значим, отколкото

Прочетете повече »

Вземане на решения

Какви са вашите силни страни и кои са вашите „слепи петна“ при вземането на решения? Какво правите, когато се изправите пред важно, но трудно решение? Обръщате ли се към експерти? Правите ли проучвания? Съветвате ли се с доверени приятели и

Прочетете повече »

Бъдещето на лидерството е добротата

Защо в личен план някои хора са щастливи, полезни и изпълнени с любов към живота, а на работа  смятат, че напред се върви със сила и грубост? В живота ние активно отстраняваме токсичните взаимоотношения, тъй като знаем, че са безполезни,

Прочетете повече »

Как да дебатираме продуктивни идеи по време на работа?

Спорът може да бъде ключът към успеха в една компания – ако лидерите успеят да обучат хората да го правят по здравословен начин. Изследвания показват, че когнитивното разнообразие прави групата по-умна. Две глави са наистина по-добри от една, а много

Прочетете повече »

Как да изградим по-устойчив екип?

Устойчивостта е от решаващо значение за адаптиране и процъфтяване в трудни времена. Съвет: Изисква се гъвкавост, а не сила. След ефекта на пандемията върху организациите се поставя въпросът как някои от тях успяха да се адаптират по-бързо от други? Отговорът е

Прочетете повече »

Как да се преборите със „зависимостта“ от срещи и да се върнете на работа?

Пандемията драматично увеличи зависимостта от срещи, които се оказаха пристрастяващи – хората се чувстват претоварени, но не могат да се „отърват“ от срещите. Това неистово препускане от една сесия в друга, преработването, чувството за загуба на контрол върху времето или

Прочетете повече »

Готови ли сте за Милениалите в лидерството?

Популярността на темата за милениалите нараства през последните години. Твърди се, че милениалите като поколение са трудни за управление. Обвиняват ги, че са нарцистични, егоистични, неконцентрирани и мързеливи. Стереотипи срещу реалност В бизнес средите твърдят, че милениалите са поколение на

Прочетете повече »

20 мениджърски тактики, с които да създадете мечтания екип

Знаете какво казват: Вие сте толкова добър, колкото е компанията ви. Много по-видим е успехът на екипа, отколкото собственото ви йерархично изкачване. Ако вашият екип успява, то и  вие успявате. Ключът? Насърчаване на приятелска среда, комуникация и сътрудничество. Дори в

Прочетете повече »